9 Nisan 2012 Pazartesi

Balkon Bahçecik...Cennet Bahçecik...

    Çocukluğumdan beri çiçek yetiştirmek, sulamak, onlarla ilgilenmek çok olağan bir hobi benim için. Her yıl baharın gelişiyle yeşermeye başlayan çiçeklerimizin topraklarını, saksılarını değiştirir ve her gün onların güzelliklerini izlerdik. Annem önce evin balkonuna sıralardı çiçekleri, sonra sonra teras keyfimiz başladı. Şimdilerde annemden alıştığım bu güzel uğraşı ben sürdürüyorum. Balkonuma her hafta yeni bir üye katılıyor. Bahar ılık nefesini gösterdikçe benim çiçeklerim de rengarenk olmaya başladı bile. Bazılarının isimlerini çok bilmesemde öğreniyorum. İşte çiçeklerimden bazıları...
   
ateş çiçeği

pembe krizantem

yaprağı güzel

sardunya


kalanşo

papatya

Mor papatya
Yeni diktiğim ve açmasını merakla beklediğim çiçeklerim de var..Çok eğlenceli ve müthiş stres attıran bir hobi balkon bahçe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...