3 Ağustos 2012 Cuma

Bu Pizza Süperrrr...

           Uzun, çok uzun zaman olmuş yazmayalı. Öyle yoğun ve koşuşturmacalı bir dönem geçirdim ki bloguma yazacağım paylaşımlarım arttı. Yeni evimden, yeni köşemden yazıyorum artık ve bugün itibariyle eski tempoma dönüyorum inşallah...
          Eveeeeeeeetttt...pizza sevmeyen var mıdır diye başlayalım bakalımm...Ben bayılıyorum pizzaya, hele de dumanı üstünde şöyle erimiş kaşar peyniriyle asla hayır diyemiyorum. Eşim de çok sever pizzayı ama malum şeker hastası olduğundan artık dışardan hazır besinleri eve sokmuyorum ve dışarda da artık yemiyoruz.
        Ben de ne zamandır duyduğum ama denemediğim bir tarifi denedim ve inanın sonuç süpperrr. Hem evde hem çok kısa sürede hem de hazır yediklerinizden kat ve kat lezzetli bir pizza.

Hamur Malzemeleri
1 yumurta
3 çorba kaşığı yoğurt
2 çorba kaşığı sıvı yağ
3 fincan un
Yarım paket kabartma tozu
Tuz

Üzeri için:
Su ile inceltilmiş salça
sosis
sucuk
biber
mısır
kaşar peyniri rendesi


Önce biber, sosis ve sucuğu biraz yağ ile soteleyelim Soteledikten sonra bir kenarda soğumaya alalım. Hamur malzemelerinin hepsini karıştıralım, kek hamurundan koyu bir hamur elde ediyoruz.
Teflon tavayı biraz margarinle yağladıktan sonra üzerine hazırladığımız hamuru dökelim ve inceltebildiğimiz kadar inceltip yayalım. Hamurun üzerine de su ile incelttiğimiz salçayı sürdükten sonra sosis-biber-sucuk ve mısırı üzerine dökelim. Ve son olarak pizzanın baş tacı kaşar rendesini bolca koyup( istenirse zeytin de eklenebilir) tavamızın kapağını kapatalım. 1 dakika harlı ateşte 10 dakika kadar da kısık ateşte pizzamızı pişirelim.
Sıcak sıcak afiyetle yiyelim...Afiyet olsunnnn;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...