18 Ocak 2013 Cuma

Veeee koltuk şalım hazır !!!

       Kasvetli, soğuk havalarda insan uğraşacak yeni bir şeyler arıyor. Ben de 1-2 aydır kurdela nakışıyla haşır neşir oluyorum. Önce internetten bulup beğendiğim modelleri kurs hocamla birlikte yeniden düzenleyip çizdik. Daha sonra da çiçek çiçek, yaprak yaprak işlemeye başladım. Bu şalda mine çiçekleri ile gül işledim. Yaprak içinse iki ayrı yeşil tonunu seçtim.İlk işim olduğu için çok fazla farklı teknik uygulayamadım. Aynı zamanda ip işleme ve tomurcuk yaptım dallar için. 
       Sonuç olarak ne zamandır aklımda bir koltuk şalı örmek ya da nakışla işlemek vardı veeee sonunda bitirdim. İşte fotoğrafları ...Nasıl olmuş???




4 yorum:

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...