13 Aralık 2010 Pazartesi

Düğün Telaşı


2011 Düğün hazırlıkları
Düğün, nikah, nişan, kına..vs.vs o kadar çok düşünelecek şey ve o kadar az zaman vardır ki bu telaşlı günlerde. Yanınızda her ne kadar aileniz, dostlarınız olsa bile pek çok şey sizin beğeninize ve seçiminize kalmıştır. Düğünlerin yegane patronu aslında gelinlerdir. Herkes onlara sorar, onlara danışır, onlara gösterir.
Aslına bakarsanız bu telaşlı günler hem zor hemde bir o kadar da keyiflidir. Başta gelinlik olmak üzere yapılması gereken, düşünülmesi gereken onca şeyden ben çok şükür sıyrıldım ama bedelini de 8 kilo ile ödedimJ Blog sayfası kurduktan sonra aklıma neden gelin adaylarına yardımcı olmuyorum ki diye düşündüm. İşte başlıyoruz…
Gelinlik:
Gelinlik seçerken hiçbir genç kız ben şunu istiyorum evet kesin kararlıyım bu olacak diye yola çıkamaz. Tecrübeyle sabittir. Öyle dese bile sonuç aklındakinin tam zıddı olur genelde. Ben her siteye girip her şeye bakıp öyle karar verenlerdendim. Bu yüzden sizlere site adlarını toparlayıp hepsinden bir iki model göstereyim dedim.
Ve bir ipucu bu yıl kesinlikle tek omuzlar modaJ
Tabii ki Türkiye’de gelinliğin merkezi yolunda hızla ilerleyen İzmir’den de bahsetmeden geçilmez. Bu harika modelleri ve daha pek çoğunu diktirebileceğiniz muhteşem modaevleri var İzmir'de. Aşağıda gördüğünüz sitelerden pek çoğunun İstanbul Nişantaşı’nda bayileri var ve gelinlik fiyatları 2000 Euro ile başlıyor ama siz siz olun bütçenizi kısıtlı tutmak için özellikle Kemeraltı ve Hatay’daki modaevlerine bakmadan geçmeyin. Uygun ücretlerle de harika bir gelinliğe sahip olabilirsiniz. Benim bildiğim ve harika dikimler yapan Egecan Moda’ya da uğramadan gelinlik almayın ;)
http://www.sanpatrick.com/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...