5 Şubat 2012 Pazar

En büyüleyici gelin parfümleri

   Parfüm özel anların tamamlayıcısı, olmazsa olmazıdır. Parfümle istediğiniz etkiyi verebilir, kendinizi daha özel hissedersiniz. Güzel kokuları çok severim. Hele de çiçek kokuları benim için vazgeçilmezdir.
Ne zamandır aklımda yeni bir parfüm almak vardı. Sitelere göz atarken birden aklıma gelin parfümlerini araştırmak geldi. Çünkü bana göre en büyüleyici parfümler onlar için var.

1-Moschino Toujours
2- Dior J'adore ....Çok klasik olabilir ama ben vazgeçemiyorum



3- Estee Lauder Pleasures ....Düğünüm için seçtiğim parfüm..İnanılmaz kalıcı ve büyüleyici bir koku


4-Estee Lauder Beautiful- Tamamen gelinler için tasarlanmış hafif çiçeksi bir koku


5-Calvin Klein Eternity



6-Acqua di Parma


7-Tous Touch...Sırf merak ettiğim için denemiştim ve kokusu cidden büyüleyici


8- Valentino Valentina

9-Cacharel Eden...Tertemiz sabun kokuları


10- Vera Wang

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...