3 Şubat 2012 Cuma

Süper Kurabiye

    Dün herkes kartopu oynayıp eğlenirken ben de kendime kurabiye yaptım:D Baktım ki buralara kar yağmayacak bari kendime bir güzellik yapayım diye düşündüm ve süpper bir kurabiye yaptım. Yıl boyunca yediğim ve hoşuma giden ve özellikle pratik tarifleri biriktiriyorum. Fırsat buldukça da tariflerimi deniyorum. Bu da onlardan biri. Siz de benim gibi bir kurabiye canavarıysanız mutlaka deneyin. Beğeneceksiniz.

Malzemeler:

Yarım margarin ya da tereyağı
1 kahve fincanı sıvıyağ
yarım fincan sirke
yarım fincan pudra şekeri( ben normal tozşeker kullandım)
az tuz
1 yumurta ( sarısı içine akı dışına)
kabartma tozu ve aldığı kadar un
susam
içine ceviz

Yapılışı çok basit. Yukarıda sağdığım malzemelerden yumurtanın akı ve susam hariç hepsini güzelce karıştırın. Hazırladığınız hamuru küçük küçük koparıp yassı bir top şekli verin ve yumurtanın akına bulayıp ardından da susamın içinde güzelce gezdirin.


Hazırladığınız kurabiyeleriniz önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 20 dakika kadar pişirin.
Ooohhh afiyet olsun:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...