8 Şubat 2012 Çarşamba

"Küçük Mucizeler Dükkanı" Bitti

   
  En iyi satanlar listesinde adını ve kapağını görür görmez, bu kitabı okumam gerek diye düşünmüştüm. Aslında öyle kapağa göre kitap hiç almam ama o kadar çok duydum ki bu kitabın adını sonunda aldım, okudum ve çok keyifliyim. Öyle insanı yormuyor bu kitap. Basit, akıcı bir dili var. İçinde geçen dört kadının birbirinden ayrı hikayeleri ise çok tanıdık. Büyük bir merakla her kadını, her olayı tartıyorsunuz. Ben özellikle deli, asi kız Alix Townsend ve azim dolu Lydia Hoffman karakterlerini çok sevdim. Onların hikayelerini okurken kimi zaman yüreğim sıkıştı kimi zaman yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Hele Carol...Onun hikayesi ise çok dokunaklıydı. Bu arada örgü örmeyi biraz olsun seviyorsanız bu kitapla daha da seveceksiniz. Eğer hiç ilginiz yoksa da en azından sempatiniz olmaya başlayacak:D
"Küçük Mucizeler Dükkanı"Azim, şükür, arkadaşlık ve sevgi üzerine çok güzel bir kitap. Son zamanlarda hayatımda neler oluyor diyorsanız, kendinize olan inancınızda depremler oluyorsa, mucizelere inanmaktan vazgeçmek üzereyseniz mutlaka okuyun derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...