19 Ekim 2011 Çarşamba

YAP-BOZ

         Çocukluğunda yap-boz yapmayan yoktur herhalde. Her çocuk ilkokul çağlarında başlar bu eğlenceli hobiye. Ezberleyene kadar bir yapar bir bozar. Uzun zamandır aklımdaydı bir puzzle almak. Eşim askere gidince kendime hemen bir puzzle aldım. Okulların kapanmasıyla da hemen oturdum çocukluk anılarımın başına ve lakin 1500 parça olunca hiç kolay olmadı bitirmek. Yalnız itiraf etmem gerek ki inanılmaz stres attırıyor. Bütün bir gününüz küçücük parçaları aramakla yerleştirmekle geçiyor:)Bağımlılık yaptı bende şimdi de 2000lere göz koydum.



      Ben beğendiğim yap-bozları Puzzle dünyasından seçiyorum. Hem çeşit çok hem ücretleri gayet makul hem de kayıp parça hizmeti var. Parça kaybetme durumunda koordinatları vererek parçanız kapınıza teslim ediliyor. Tabii sadece puzzle almakla bitmiyor, bir de puzzle halısı alırsanız çok çok zevkli hale geliyor puzzle yapmak. Televizyondaki onlarca diziden sıkıldıysanız ve biraz olsun kendi kendinize zaman geçirmek istiyorsanız hadi hemen bir yapboz alın.
      İşte fotoğraflarıyla benim yapbozum...



ve bitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herşey paylaştıkça güzelleşiyor. Paylaşımınızdan dolayı kucak dolusu teşekkürler

Buna baktıysan bir de buna bakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...